چگونه با 6 روش عالی چاپ کارت ویزیتمان را جذاب کنیم ؟

به گزارش وبلاگ پاورست، در دهه گذشته بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت، روزانه به سایت ها و رسانه های اجتماعی مراجعه نموده اند. این پدیده پروفایل آنلاین را ایجاد نموده است. تصویری که ما خودمان را به صورت آنلاین در آن نشان می دهیم و برندهای شخصی خودمان را به نمایش می گذاریم. در این دنیای مدرن که متشکل پروفایل های آنلاین است، هنر تبادل چهره به چهره کارت ویزیت مهمترین چیز است.

چگونه با 6 روش عالی چاپ کارت ویزیتمان را جذاب کنیم ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ارائه تصویر حرفه ای در همه زمان ها در دنیای کسب و کار بسیار مهم بوده است. به همین دلیل است که ما لباس های زیبا می پوشیم، کفش هایمان را درخشان می کنیم، موهایمان را مرتب نگه می داریم و موارد ظاهری دیگر را رعایت می کنیم. پس همه چیز مهم است. منظور ما این نیست که فقط ظاهر مهم است، اما نمی توان این را نیز نادیده گرفت که همه ما در خصوص این ویژگی ها و گاهی در کسب و کار نیز قضاوت می کنیم، قضاوت راجع به افرادی که دفعه اولی است که آنها را می بینیم و می خواهیم تصمیم بگیریم که با آنها کار کنیم یا خیر.

من خودم ملاقات های بی شماری با مشتریان داشته ام که برای اولین بار برای صرف قهوه با یکدیگر ملاقات کردیم، درباره یک پروژه صحبت کردیم و و اگر من همراه با ظاهری مناسب، یک ایده خوب را به شکلی مطلوب مطرح نمی کردم، شاید مشتری تصمیم نمی گرفت که با من کار کند. مشتری همه چیز را براساس چگونگی برگزاری جلسه اولیه می سنجد. شما برای جلب خاطر مشتری می توانید با یک دست دادن گرم و محکم آغاز نموده و با اعتماد به نفس کامل آغاز به صحبت و رایزنی کنید. این همه صفاتی است که می تواند تصمیم فردی را برای انتخاب شما در بین رقبایتان تغییر دهد.

6 روش عالی برای جلب مشتریان بیشتر به وسیله کارت ویزیت

به معنای واقعی کلمه، کسب و کار شما وابسته به افراد است و انتخاب شدن بیزینس شما به جای بیزینس رقبایتان در دست مشتریان قرار داد و شما می بایست درک کنید که چقدر مهم است و چه خوش شانسی زیادی می طلبد که آنها برای شما این کار را انجام دهند و شما را انتخاب نمایند. چاپ کارت ویزیت مناسب، راه مناسبی برای ارائه شماره تلفن شما به افراد نیست. تقدیم یک کارت ویزیت اگر به درستی انجام شود میتواند راهبری برای هدایت مشتری ها به سوی کسب و کار شما باشد. کل فرآیند تبادل کارت ویزیت را به طور جدی در نظر بگیرید؛ زیرا یک تغییر اساسی ایجاد خواهد نمود. شانس برد در اولین جلسه را با تبادل ایده و کارایی کسب و کار خود و ایجاد یک تصور مطلوب در ذهن مشتری را توسط رعایت آداب مناسب تبادل کارت ویزیت افزایش دهید.

1. استفاده از لینکدین (LINKDIN)

لیستی از صاحبان کسب و کارهای بالقوه را که احساس می کنید به بیزینس شما تمایل دارند را فهرست کنید. Linkedin می تواند یک ابزار بسیار مفید برای پیدا کردن صاحبان کسب و کارهای محلی مربوط به عرصه فعالیت شما باشد. چهره، نام، نام شرکت و خدماتی که آنها ارائه می دهند را به خاطر بسپارید. سپس زمینه ملاقات خود با آنها را فراهم کنید. حتی می توانید یک یادداشت از نام و شرکت آنها را در کیف خود نگهداری نمایید.

در شهرهای کوچک صاحبان کسب و کارهایی را که به شما متمایل هستند را در بعضی اماکن مشاهده می کنید و مستقیما با اطلاعات مربوطه روبرو می شوید. شما می توانید نام، نام شرکت و خدمات شان را بفهمید و با ارائه کارت ویزیت خود به آنها شرح دهید که چرا باید در یک جلسه با یکدیگر ملاقات کنید و با کسب و کار همدیگر بیشتر آشنا شوید یا با یکدیگر تبادل کنید. تکمیل این فرآیند می تواند شما را به عنوان فردی با اعتماد به نفس و با شخصیت جلوه دهد که خواستار برقراری ارتباط با بیزینس آنها هستید.

تمام کسب و کارها دارای مشتریانی هستند که از دهها مشتری دیگر سود بیشتری می دهند - قانون پارتو یا اصل 80:20. برای همه مان اینطور است که حدود 20 درصد از مشتریان 80 درصد از فروش ما را تامین می نمایند. همه ما باید تعداد بیشتری از این نوع مشتریان را پیدا کنیم. با استفاده از Linkedin، شما یک کارت ویزیت حرفه ای دارید که به خوبی طراحی شده است و داشتن اعتماد به نفس می تواند باعث شود که چندین مشتری بزرگتر را به زمین بیاورید و کسب و کار خود را دگرگون کنید.

2. پس از تبادل کارت ویزیت چه کنیم؟

توجه دیگران را جلب کنید. اگر آنها مشتاق صحبت کردن در خصوص کسب و کار هستند، کارت ویزیت خود را ارائه دهید یا آنها را تشویق کنید که کارت ویزیت تان را از شما درخواست نمایند. یادآوری آنچه که می خواهید مورد بحث قرار دهید، همواره یک عادت خوب است که بتوانید به آنچه که می خواهید دسترسی پیدا کنید؛ زیرا باعث می شود که پیگیری شما بسیار نرم و صحیح باشد.

3. بر این باور باشید که کسب و کار هرگز نمی خوابد

کارت ویزیت های خود را همواره همراه تان داشته باشید! گمان نمی کنم لازم به تاکید بیشتر باشد. من همواره حداقل 5 کارت ویزیت در کیف پولم دارم. ممکن است شما به سادگی فردی را ببینید که هرگز نمی دانستید می توانید با وی کار کنید. همواره آماده باشید تا در موقعیت مناسب به هدف بزنید. به علاوه هنگامی که شما فردی را در یک موقعیت خارج از کار ملاقات می کنید و کارت ویزیت دارید این نشان می دهد که تا چه حد زیادی به کسب و کار اهمیت داده و آن را جدی می گیرید.

من در چهره افراد بسیاری دیده ام زمانی که من یک کارت ویزیت را در یک موقعیت عجیب و غریب به آنها داده ام، آنان بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اند. من می توانستم ببینم آنها بسیار متحیر و متعجب بودند که من در ابتدا کارت ویزیت خود را به آنها ارائه نموده ام.

4. معرفی به مشتریان

یک مقدمه آماده کنید که شما را خیلی کوتاه و راحت به مشتریان معرفی می نماید، سپس از آن برای باز کردن سر صحبت با هر مشتری بهره ببرید.

5. استفاده از کارت ویزیت برای کنترل تبادل نظر

اگر شخص دیگری کارت خود را به شما تحویل داد، از او قدردانی کنید، به آن نگاه کنید و آن را امتحان کنید و نظر بدهید. (به عنوان مثال) اگر خدمات خود را ذکر نموده است، از او بخواهید در خصوص یکی از خدمات خود شرح دهد. تبادل نظریتان را حول محور کسب و کار متمرکز کنید.

6. کارت ویزیت حرفه ای داشته باشید

اطمینان حاصل کنید که طراحی کارت ویزیت شما کامل است. یعنی بیزینس شما را شرح می دهد و همه آنچه که شما ارائه می دهید را به مخاطبان نشان می دهد. یک طراحی ساده و موثر داشته باشید که مطالب شما را برجسته می نماید و طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت را به یک شرکت حرفه ای بسپارید.

تبادل کارت ویزیت ها هنوز یک استراتژی بازاریابی عالی به حساب می آید. شما این امکان را دارید که به طور مستقیم با یک مشتری بالقوه، شریک شوید و یا با مراجعه نمایندگان ارتباط برقرار کنید. در کارت ویزیت نام خود را بگذارید، به یک دستاورد یا رویکرد قوی اشاره نمایید و آن را آماده کنید.

چگونگی آنچه را که انجام می دهید یا اینکه چگونه می توانید با هم با اطمینان همکاری کنید را به طور شفاف شرح دهید. تعامل را با تشویق به تماس در زمانی دیگر ترک کنید؛ به عنوان مثال از جملاتی نظیر: من با شما تماس می گیرم / به ایمیل شما ارسال می کنم/ در تماس باشید، بهره ببرید.

اگر توزیع کارت ویزیت های خود را انجام دهید، به زودی زود شما یک لیست عالی از مخاطبین مفید محلی خواهید داشت.

اما نکات دیگری نیز برای دیده شدن کارت ویزیت وجود دارد که با رعایت آنها می توانید کاربران را بیش از پیش مجذوب کسب و کار و سلیقه خودتان نمایید.

از کدام رنگ ها برای بهتر دیده شدن کارت ویزیت استفاده کنیم؟

یکی از مهمترین آنها پرداختن به روانشناسی رنگ ها است که وابسته به نوع بیزینس شما و روحیات مشتریانی که قرار است شما را انتخاب نمایند، معین می گردند؛ اما به طور کلی می بایست از یکسری قاعده های کلی پیروی نمایید که به آنها اشاره میکنم:

اغلب افراد مایل هستند که از رنگ های جیغ و زننده و یا به قولی چشمگیر بهره ببرند، زیرا معتقدند که این رنگها موجب میشود تا مخاطبان کارت ویزیت توجه به خصوصی به آن داشته باشند. من این ایده را تکذیب ننموده و آن را اشتباه نمی پندارم. بلکه از نظر من این نوع انتخاب رنگ، از استراتژی مناسبی برآمده است که اگر درست استفاده شود به معنای واقعی کلمه می تواند موجب جلب مشتری شود.

اما چگونه از رنگ ها بهره ببریم تا از دید مشتریان و مخاطبان دارای یکی از بهترین کارت ویزیت ها باشیم؟ ساده است، فقط کافی است که رنگ کلی کارت خود را معین کنید. سپس به دنبال ترکیب رنگ های همان طیف یا متضاد با آن بگردید. اینکه از رنگهای همان طیف بهره ببرید یا از رنگ های متضاد، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

سپس از رنگ های ملایم برای بخش اعظم کارت ویزیت خود استفاده نمایید تا چشم کاربر را آزرده نسازد. اما جلب توجه نیز ضروری است! بنابراین از رنگ های جیغ و چشمگیر تنها در قسمت هایی استفاده نمایید که میخواهید در ابتدا توجه کاربر را به خود جلب نماید. با این کار هم چشم های مشتریان اذیت نمی شود، و هم توانسته اید در دید اول، نگاهشان را به آن قسمتی از کارت ویزیت که مدنظرتان بوده است، معطوف نمایید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: powersetshop.ir شناسه مطلب: 1141

به "چگونه با 6 روش عالی چاپ کارت ویزیتمان را جذاب کنیم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با 6 روش عالی چاپ کارت ویزیتمان را جذاب کنیم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید