مقاله: تفاوت بلوک سیلندر موتور EF7 توربو با معمولی چیست؟
به گزارش وبلاگ پاورست، ابعاد و قطعات نسبت به احتیاج مشتری، به صورت کامل تحت کنترل و با دقت تلرانسی بالا درحال فراوری است.
بلوک خام ریخته گری شده از جنس چدن وارد شرکت کروز شده و ماشین کاری می گردد. این فرایند طی چندین مرحله و با بهره گیری از ماشین آلات روز، انجام می گردد.
خواجه وند - روی موتور EF7 دنا پلاس و پیشرانه های مجهز به توربوشارژ، از بلوک سیلندر ساخت شرکت کروز در ایران خودرو استفاده می گردد. چرا که راندمان و کیفیت بهتر بلوک سیلندر کروز برای ایران خودرو اثبات شده است.
خبرنگاران - مهدی درفشی: در نمایشگاه قطعات امسال، علیرغم حضور نیافتن بعضی از قطعه سازان، شرکت کروز حضور داشت. این شرکت با تمام واحدهای خود به نمایشگاه آمده بود. در نمایشگاه قطعات، با خواجه وند کارشناس ماشین کاری بلوک سیلندر در غرفه کروز گفت و گو کردیم.
در قسمت بلوک موتور EF7 تغییرات زیادی داده نشده است. اما در قسمت مجاری روغن پرفشار، یک حفره جهت تامین روغن مجموعه توربو روی بلوک اضافه شده است. در بلوک موتور EF7 معمولی این حفره وجود ندارد.
منبع مقاله: تفاوت بلوک سیلندر موتور EF7 توربو با معمولی چیست؟