از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر شد

به گزارش وبلاگ پاورست، نشست دوجانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و رییس جمعیت هلال احمر و شرکت های ارتباطی برگزار گردید.

از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نشست دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز، 12 خردادماه با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دکتر علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران اپراتورها به منظور توسعه همکاری ها بین دو مجموعه در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار گردید.

در این مراسم، از عملکرد منسجم، پاسخگویانه و متعهدانه دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که با ارایه خدمات مستمر به هموطنان متأثر از سیل های امسال، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حوزه امداد و نجات در جهت استفاده از تکنولوژی های مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی در مواقع بحران بودند، تقدیر شد.

مهندس باقر صمدی، مدیر کل توسعه محصول و خدمات ایرانسل، به نمایندگی از دکتر بیژن عباسی آرند این تقدیرنامه را دریافت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با تأکید بر نقش داوطلبان در جهت یاری به سیل زدگان، به نقش تکنولوژی مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی اشاره نمود.

وی با تأکید بر احتیاج به دریافت خدمات امدادی در شرایط بحرانی، گفت: کد دستوری #112 نیز به همین منظور به بهره برداری رسید تا موقعیت مکانی فرد حادثه دیده در هر نقطه از کشور با دریافت این کد دستوری، به اپراتورها و سپس امدادگران هلال احمر اعلام گردد. یاری های مردمی در حوادث نیز به وسیله همین کد دستوری قابل جمع آوری خواهد بود.

ایرانسل پیش از این طی مراسمی، پنج میلیارد ریال به سیل زدگان اهدا نموده بود و علاوه بر آن، مبلغ 55 میلیارد ریال نیز برای یاری به بازسازی زیرساخت ها در مناطق سیل زده اختصاص داده است.

ایرانسل با وقوع بارش های شدید و شرایط جوی سخت در استان های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه های آسیب دیده و آنالیز شرایط ایجاد شده، در سریع ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه های سیل زده را رایگان خاطرنشان کرد.

در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین کننده انرژی مثل ژنراتورها، برای برق رسانی و فعال نگه داشتن آنتن های مخابراتی استفاده کرد و شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که به وسیله رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می کردند، پایدار نگه داشت. همچنین آنالیز و برطرف مسائل احتمالی مشترکان مناطق آسیب دیده به وسیله تماس با مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره 700)، در اولویت نهاده شد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: powersetshop.ir شناسه مطلب: 215

به "از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید