2022 ES، خودرویی لوکس با تکنولوژی فوق پیشرفته

به گزارش وبلاگ پاورست، سدان لکسوس ES مدل 2022 با مجموعه ای از به روزرسانی های بصری و فناوری ها شامل نمایشگرهای لمسی در کابین و سیستم های ایمنی در دسترس است.

2022 ES، خودرویی لوکس با تکنولوژی فوق پیشرفته

به گزارش خبرنگاران، لکسوس ES ممکن است به اندازه IS هیجان انگیز یا به اندازه LS لوکس نباشد؛ اما این سدان در حد خود مجذوب کننده به نظر می رسد.

لوکس بودن برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد و حالا لکسوس خودرو 2022 ES را لوکس تر از قبل ارائه می دهد که برای بسکمک مجذوب کننده است.

اگرچه در تئوری با سدان های برتر ورزشی مانند آئودی A6 و مرسدس بنز کلاس E رقابت می کند، اما ES از رقابت با این خودروها چشم پوشی می کند و تنها در پی لوکس بودن با فضای داخلی دلپذیر و زیبایی است.

مدل پایه با یک موتور چهار سیلندر و چهار چرخ متحرک ارائه می شود. این V-6 قدرتمند با تنظیمات اختکمک با یک تنظیم هیبریدی کم مصرف در دسترس است.

در ES پیشرانه اهمیت چندانی ندارد و عملگرا بودن مهم است. فضای داخلی آن با مواد مجلل پوشانده شده است، صندلی های آن راحت هستند و فن آوری زیادی برای رانندگی و سرگرمی دارد.

ممکن است حرکات رقبای ورزشی خود را نداشته باشد، اما به همان اندازه لوکس ارائه می شود و هزینه کمتری هم دارد.

لکسوس با دستکاری در چراغ های جلو، جلو پنجره مشبک و طراحی چرخ ها، به ES یک طراحی تازه داده است. در داخل، صفحه نمایش های سرگرمی 8.0 و 12.3 اینچی در دسترس است.

F Sport اکنون می تواند در مدل هیبریدی ES300h سفارش داده شود و در صورت سفارش در ES350 مجهز به V-6، شامل یک بسته تازه Dynamic Handling خواهد بود.

ES دارای مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده (به نام Lexus Safety System + 2.5) شامل تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار (سیستم تازهی است که ترافیک رو به رو در تقاطع ها را تشخیص می دهد)، و یک سیستم کنترل کروز تطبیقی است را داراست که باعث کند شدن سرعت خودرو در پیچ های تند می شود.

احتمال اینکه ارتقا ES به ES350 با بسته Ultra Luxury باعث شود قیمت این خودرو نسبت به مدل پایه به طور قابل توجهی افزایش دهد، وجود دارد.

بسته Ultra Luxury به چرخ های 18 اینچی ویژه، تودوزی چرمی نیمه آنیلین، سایبان عقب برقی، فرمان چوبی و چرمی و سیستم تعلیق تطبیقی مجهز شده است.

به آن، بسته Navigation اضافه شده است که شامل صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی با تنظیمات بزرگتر 12.3 اینچی است و ناوبری درون داشبوردها و تشخیص صدا را اضافه می کند.

لکسوس ES سه گزینه پیشرانه را در اختیار خریداران قرار می دهد. ES250 از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 203 اسب بخار بهره می برد و به صورت استاندارد با پیشرانه تمام چرخ ارائه می شود.

همه تریم های ES350 به یک 6 سیلندر 3.5 لیتری مجهز هستند که 302 اسب بخار قدرت تولید می کند و از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اداره می شود که نیرو را به چرخ های جلو می فرستد.

تمام تریم های ES350h، از یک پیشرانه هیبریدی تشکیل شده اند که توان خالص 215 اسب بخار را فراهم می کند.

گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) و درایو چرخ جلو استاندارد هستند. در جهت تست، ES350 فقط در 6.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. چهار چرخ متحرک ES250 و هیبریدی ES350h هر دو سرعت را به ترتیب 8.1 و 8.3 ثانیه انجام دادند.

این سدان لکسوس از هندلینگ ترکیبی و کیفیت سواری بخشنده ای برخوردار است که مورد علاقه بسکمک از خریداران اتومبیل های لوکس است.

برای کسانی که در پی هندلینگ دقیق تر هستند، F Sport با چرخ های بزرگتر و تنظیم سیستم تعلیق عرضه می شود که عملکرد بیشتری دارد.

کابین ES با داشتن داشبورد شیک، نامتقارن و مواد مرغوب، محیطی دلپذیر را برای مسافران ایجاد می کند. هر دو ردیف فضای پا را برای بزرگسالان فراهم می کنند و صندلی ها راحتی خوبی دارند. به طور قابل توجهی، کابین آرام است، حتی زمانی که ES با سرعت در بزرگراه رانده می شود.

هر دو مدل فقط بنزینی و هیبریدی 17.0 فوت مکعب فضای در صندوق عقب را فراهم می کنند و این فضای بار بیشتری نسبت به رقبا مانند ولوو S90 (14.0 فوت مکعب) و Acura TLX (14.0 فوت مکعب) به ES می دهد.

متاسفانه ES با صندلی عقب تاشو در دسترس نیست. این امر جایگزینی محموله های بزرگتر را برای این لکسوس سخت می کند.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: powersetshop.ir شناسه مطلب: 1672

به "2022 ES، خودرویی لوکس با تکنولوژی فوق پیشرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2022 ES، خودرویی لوکس با تکنولوژی فوق پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید